MAK-CHEMIA jest siecią sklepów i hurtowni oferujących materiały budowlane i chemię gospodarczą operującą na terenie Polski północnej.


Kontakt: e-mail: kadry@makchemia.pl lub telefoniczny.

Poszukujemy obecnie kandydata na stanowiska:

Kierownik sklepu

Miejsce pracy: Elbląg


Zadania

  • koordynowanie i organizowanie pracy sklepu
  • zarządzanie zespołem wdrażanie, motywowanie i zapewnianie rozwoju
  • dbanie o zatowarowanie sklepu
  • nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
  • aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
  • nadzór i realizacja przyjętej polityki ekspozycji towaru i oznaczeń cenowych
  • monitorowanie wskaźników handlowych, w szczególności takich jak: zaawansowanie realizacji planu sprzedaży oraz marży, rotacja towarów handlowych, wiekowanie i wielkości zapasów handlowych, wyników osiąganych dla poszczególnych grup produktowych lub asortymentowych, spływu należności, udziału w obrocie należności przeterminowanych, realizacji planów zakupowych oraz działań podejmowanych przy współpracy z dostawcami
  • współpraca z kierownikami poszczególnych punktów handlowych, kupcami, personelem finansowo-księgowym oraz służbami handlowymi dostawców Spółki w celu sprawnej realizacji celów
  • negocjacje z klientami i dostawcami w celu optymalizacji warunków handlowych oraz nadzór nad ich realizacją w tym wspólnych działań marketingowych i sprzedażowych
  • inicjowanie i kontrola działań zapewniających sprzedaż
  • zapewnienie zysku poprzez kontrolę kosztów i zapobieganie stratom

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • minimum 4-letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży DIY
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office
  • wiedza na temat rynku, marketingu, zachowań konsumenckich i mechanizmów promocyjnych

Oczekujemy

  • doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem
  • doświadczenie w sprzedaży detalicznej sektora DIY
  • umiejętności ustalania priorytetów w zależności od potrzeb
  • umiejętności planowania i radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
  • rozwiniętych zdolności sprzedażowych i umiejętności zarządzania biznesem z uwzględnieniem aktualnych trendów
  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
  • entuzjazmu i dynamiki w działaniu

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełny etat
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Zastępca kierownika

Miejsce pracy: Elbląg


Odpowiedzialność

Kandydat będzie odpowiadał za realizację zadań oraz stanowił nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów w ramach prowadzonej działalności punktu handlowego przy współpracy z jego kierownikiem oraz koordynatorem ds. sprzedaży.

Zadania

  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie obrotu oraz marży w ujęciu procentowym oraz wartościowym,
  • reagowanie na potrzeby klientów oraz trendy rynkowe,
  • bieżąca analiza rynku i działań konkurencji,
  • prowadzenie ewidencji reklamacji od klientów,
  • nadzór nad dokumentacją ,
  • nadzór kasowy /dzienne rozliczenia pracy kasjerów/,
  • nadzór nad wydawaniem i ewidencją innych dokumentów wymaganych przepisami prawa, a w szczególności świadectw jakości paliw stałych, kart gwarancyjnych, krajowych deklaracji zgodności i innych,
  • nadzór nad harmonogramem dostaw,
  • nadzór nad pracą personelu,
  • nadzór i realizacja przyjętej polityki ekspozycji towarów i oznaczeń cenowych.

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
  • umiejętność pracy zespołowej i motywowania członków zespołu sprzedaży oraz jego rozwijania,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat,
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Koordynator ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Elbląg oraz teren woj. warmińsko-mazurskiego


Zadania

  • Zarządzanie i nadzór nad punktami sprzedaży (oraz sklepem internetowym).
  • Udział w kreowaniu i realizowaniu strategii Firmy.
  • Tworzenie planów rozwoju sprzedaży oraz koordynacja ich realizacji.
  • Sporządzanie analiz sprzedażowych i prowadzenie statystyk.
  • Realizowanie celów sprzedażowych.
  • Bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji.
  • Odpowiada za sprzedaż oraz marżę danej grupy produktowej w ramach asortymentu.
  • Zarządzanie i motywowanie zespołu podległych pracowników.
  • Prowadzenie rozmów handlowych oraz wspieranie działań pracowników.
  • Kreowanie polityki promocyjnej i marketingowej.
  • Zapewnienie kompletnej, dobrze zaprezentowanej oraz w odpowiednich cenach dla klientów oferty produktowej .
  • Reagowanie na potrzeby klientów oraz trendy rynkowe.
  • Praca stacjonarna i w terenie.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Minimum 4-letnie doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu siecią w branży materiałów budowlanych lub pokrewnych.
  • Umiejętność podejmowania decyzji i silna orientacja na realizację celów.
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniach.
  • Umiejętność motywowania oraz rozwijania zespołu sprzedaży.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Biegłość w posługiwaniu się MS Office.
  • Wiedzę na temat rynku, marketingu, zachowań konsumenta i mechanizmów promocyjnych.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat,
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.